Avtomatizirajte oglaševanje. Dosezite prave ljudi.
S pomočjo naprednih tehnologij za programski zakup (DSP, SSP, DMP) povečajte učinkovitost vaših digitalnih kampanj in optimizirajte oglaševalski proračun.
Odkrijte naše storitveKljučne komponente programskega oglaševanja
Platforma na strani povpraševanja (DSP)
Za oglaševalce: Omogoča avtomatiziran nakup oglasnega prostora na tisočih spletnih straneh in aplikacijah za doseganje vaše ciljne publike.
Platforma na strani ponudbe (SSP)
Za medije in založnike: Omogoča lastnikom spletnih strani avtomatizirano prodajo oglasnega inventarja in maksimizacijo prihodkov.
Platforma za upravljanje podatkov (DMP)
Srce ciljanja: Zbira, organizira in aktivira podatke o uporabnikih za ustvarjanje natančnih segmentov in povečanje relevantnosti oglasov.
Borza oglasov (Ad Exchange)
Digitalna tržnica, ki v realnem času povezuje kupce (DSP) in prodajalce (SSP) ter omogoča takojšen zakup oglasnih prikazov.
Natančno ciljanje občinstva
Dosezite uporabnike na podlagi demografije, lokacije, interesov, spletnega vedenja in preteklih interakcij z vašo znamko.
Merjenje in Optimizacija
Spremljajte uspešnost kampanj v realnem času z napredno analitiko in optimizirajte porabo za najboljši možen donos (ROI).
Prednosti za vaše poslovanje
Povečana učinkovitost
Avtomatizacija zmanjša potrebo po ročnem delu, pogajanjih in sklepanju pogodb, kar prihrani čas in zniža stroške.
Širši doseg
Dostopajte do ogromnega inventarja oglasnega prostora na številnih spletnih mestih, aplikacijah in platformah z enega mesta.
Transparentnost in nadzor
Pridobite natančen vpogled v to, kje se prikazujejo vaši oglasi, kdo jih vidi in koliko plačate za vsak prikaz.