Avtomatizirajte oglaševanje. Dosezite prave ljudi.

S pomočjo naprednih tehnologij za programski zakup (DSP, SSP, DMP) povečajte učinkovitost vaših digitalnih kampanj in optimizirajte oglaševalski proračun.

Odkrijte naše storitve

Ključne komponente programskega oglaševanja

Platforma na strani povpraševanja (DSP)

Za oglaševalce: Omogoča avtomatiziran nakup oglasnega prostora na tisočih spletnih straneh in aplikacijah za doseganje vaše ciljne publike.

Platforma na strani ponudbe (SSP)

Za medije in založnike: Omogoča lastnikom spletnih strani avtomatizirano prodajo oglasnega inventarja in maksimizacijo prihodkov.

Platforma za upravljanje podatkov (DMP)

Srce ciljanja: Zbira, organizira in aktivira podatke o uporabnikih za ustvarjanje natančnih segmentov in povečanje relevantnosti oglasov.

Borza oglasov (Ad Exchange)

Digitalna tržnica, ki v realnem času povezuje kupce (DSP) in prodajalce (SSP) ter omogoča takojšen zakup oglasnih prikazov.

Natančno ciljanje občinstva

Dosezite uporabnike na podlagi demografije, lokacije, interesov, spletnega vedenja in preteklih interakcij z vašo znamko.

Merjenje in Optimizacija

Spremljajte uspešnost kampanj v realnem času z napredno analitiko in optimizirajte porabo za najboljši možen donos (ROI).

Prednosti za vaše poslovanje

Povečana učinkovitost

Avtomatizacija zmanjša potrebo po ročnem delu, pogajanjih in sklepanju pogodb, kar prihrani čas in zniža stroške.

Širši doseg

Dostopajte do ogromnega inventarja oglasnega prostora na številnih spletnih mestih, aplikacijah in platformah z enega mesta.

Transparentnost in nadzor

Pridobite natančen vpogled v to, kje se prikazujejo vaši oglasi, kdo jih vidi in koliko plačate za vsak prikaz.